17 دی , 1398

اعلام اسامی بورسیه شدگان آموزشگاه طلا و جواهرسازی طلافنون


اعلام نتایج بورسیه شدگان آموزشگاه طلاو جواهرسازی طلافنون ایران
 
آموزشگاه طلا و جواهرسازی طلافنون ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی این صنعت در کشور، بیش از چهل سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت هنرمندان بسیاری را به جامعه طلا و جواهرسازی کشور معرفی کرده و حاصل این تلاش به وجود آمدن برندهای متفاوت و خلاقی است که در رزومه این شرکت می توان نام آن ها را دید .این برندها توانسته اند صنعت طلا و جواهرکشور را متحول کنند.
و اینک مجموعه بزرگ طلافنون ایران یک قدم فراتر رفته برای کشف و کمک به شکوفایی برترین استعدادهای طلا و جواهرسازی کشور بدین منظور برای علاقمندان واجد شرایط بورسیه ای در نظر گرفته شده است.
افرادی که از طریق بورسیه در آموزشگاه طلا سازی طلا فنون ایران پذیرش شوند می توانند بعد از گذراندن این دوره ها به کسب و کار در این زمینه بپردازند و به شغل طلا  و جواهر سازی ادامه دهند .طلا و جواهر سازی همواره در همه ی زمان ها بازار گرمی داشته است . وارد شدن به این راه نیازمند علاقه و پشتکار است .
بورسیه شدگان بعد از گذراندن دو مرحله داوری موفق به کسب این امتیاز شده اند که اسامی آنها به شرح زیر میباشد:
 
نفر اول:
میلاد هوشنگی ساکن اصفهان متولد 1371 از سال 1392 هنر قلم زنی را آغاز کرده و دارای تحصیلات کارشناسی ساخت و تولید میباشد.
 
نفر دوم:
آیسان هاشمی فشارکی ساکن تهران متولد 1363 تقریبا 20 سال است که به طور حرفه ای در زمینه معرق و چوب فعالیت دارد و دارای تحصیلات كارشناسى مهندسى كامپيوتر میباشد.
 
نفر سوم:
الهه نظری متولد  1367 ساکن تهران تحصیلات  کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی شاخه علوم دامی ، از پنج سالگی شروع به نقاشی کشیدن کرده حدود بیست سال هست که در زمینه ها و سبکهای مختلف هنری آموزش دیده و فعالیت دارد.
 
ضمن تبریک به این عزیزیان و تشکر ویزه از تمام هنرمندان شرکت کننده در برنامه #بورسیه_طلافنون_ شو به اطلاع میرسانیم به زودی برنامه های دیگری توسط آموزشگاه طلاو جواهرسازی طلافنون در جهت حمایت از تمام هنرمندان عزیز کشور و دوستداران صنعت طلا و جواهر کشور برگزار میشود
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا فرصت های دیگر را از دست ندهید .
 
شماره تماس
021-22047982
صفحه اینستاگرام آموزشگاه طلاو جواهر سازی طلافنون ایران
https://www.instagram.com/talafonoun/

نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون