20 مهر , 1399

فراخوان مسابقه ی طراحی تا ساخت جواهرات


چالش و مسابقه اى براى هنرمندان طراح و جواهرساز مجموعه طلافنون كرمان صرفا به سهم هنرمندان عزيز كرمانى 
💎چالش طراحى تا ساخت مدال يا گردن آويز
با موضوع #مهربانى_٢٠٢٠  يا مهربانى در سال ٢٠٢٠
💎اعلام تماميه جزئيات در پوسترهاى اطلاع رسانى
 
💎روز جهانى مهربانى امسال در روز ٢٢ آبان خواهد بود و به همين مناسبت از هنرمندان مجموعه طلافنون كرمان دعوت كرديم تا در اين مسابقه يا چالش آثار خودشان را به نمايش بگذارند.
The challenge of designing and making jewelry with the theme of kindness in 2020.
 
💎مهربانى ٢٠٢٠
 
در سالی که گذشت جهان با اتفاقات غیرمنتظره ای روبرو شد انتشار ویروس کوید ۱۹ و در پی آن بیماری و مرگ صدها هزار نفر مهم‌ترین اتفاق شاید قرن بود که به نوعی انتقام طبیعت از انسان تعبیر می‌شود ، انسانی که خود را حاکم زمین میپنداشت به یکباره از عرش به فرش می‌رسد، آنها که جانشان از کف رفت شاید تنها گناهشان انسان بودنشان بود و شاید تنها گناه انسان فراموشی . یادمان رفت به آفرینشی که ما را آفریده و چون گاهواره ای در آغوش خود پناه داده مهر بورزیم ، فراموش کردیم مهربان باشیم ، مهربان با طبیعت ، مهربان با همنوع و حتی مهربان با خود . هیچ معجزه ای به اندازه مهرورزی نمی‌تواند بشر را از این شرایط ناگوار نجات دهد ، و اصلا تنها وظیفه انسان در این جهان پراکندن عشق و مهر است . پس ما نیز فرصت را غنیمت شمردیم و اتفاق زیبای پیش رو را مهربانی نام نهادیم درس بزرگ قرن حاضر با بهای سنگینی چون جان همنوعانمان .
اعلام نتایج این چالش مصادف خواهد بود با روز  جهانی مهربانی ، روزی که انسان عهد میبندد فارغ از هر اختلافی تنها انسانی مهربان باشد و به همه کس و همه چیز مهر بورزد . به امید اینکه هر روزمان روز مهربانی باشد و به قول یکی از بزرگان هر چالش زندگی را هر چند کوچک با عشقی بزرگ انجام دهیم . دنیا اینگونه جایی به مراتب زیباتر خواهد شد.
 
———————————
@talafonoun @talafonoun.kerman 
———————————-
💎طلافنون ايران بزرگترين مجموعه كارآفرين آموزشى در صنعت طلاوجواهرسازى كشور
———————————-
💎تاسيس ١٣٥٥
———————————-
💎تلفن شعبه كرمان؛
 
☎️ ٠٣٤٣٢٤٧٨٤٥٤ 
📱 ٠٩١٢٠٧٥٤٤٨١
 
——————————————
📍آدرس شعبه كرمان: خيابان هزاريكشب -كوچه ٢٠
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون