1 آذر , 1399

دوره آموزشى طراحى طلاوجواهر با رايانه و نرم افزار ماتريكس


معرفى دوره آموزشى طراحى طلاوجواهر با رايانه و نرم افزار ماتريكس مجموعه آموزشى طلافنون كرمان با آيدا احمدى مدرس دوره
براى اطلاعات بيشتر و مشاوره اين دوره با ما در ارتباط باشيد
👇👇
📱09120754481
 
چند ویژگی های از نرم افزار ماتریکس؛
 
نرم افزار ماتریکس قابلیت طراحی انواع قطعات ظریف با جزییات دقیق را دارد و از عهده ی طراحی های پیچیده هم بر بر می آید.
در این نرم افزار طرح هایی از جواهرات ، فرم های انگشتر و زنجیرهای کار شده به صورت آماده و با امکان ویرایش وجود دارد که کاربر می تواند از آن ها بعنوان پایه کار استفاده کند و با تغییر سایز و پوسته به طرح مورد نظر خود برسد.
در طراحی با نرم افزار ماتریکس امکان چیدمان قطعات سنگ روی انگشتر و سطوح دیگر وجود دارد.
یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار نوار ابزار پیشرفته ی آن می باشد . نوار ابزار کارآمد ماتریکس بهترین امکانات را برای کاربر در طراحی جواهرات در نظر گرفته است به گونه ای که کار با نرم افزار برای همه افراد به سادگی امکان پذیر است.
در ماتریکس دستورات ترکیبی ساده ای مانند گرفتن Isocurve هایی به صورت زاویه دار از روی سطوح معمولی به سادگی میسر شده و History قوی تر برای دستورات اختصاصی برای طراحی جواهرات ایجاد شده است.
برخی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار طراحی جواهرات ماتریکس عبارت است از امکان ویرایش مختصر ، ابزارهای انتخاب و تغییر سایز انگشتر، چک کردن کیفیت ساخت پوسته ها، تخمین وزن، چیدمان قطعات و انواع سنگ ها روی سطوح و یا در زوایای مختلف .
نرم افزار Matrix مجهز به سیستمی برای چیدمان برلیان روی جواهرات پایه ای به صورت اتوماتیک است و ابزارهای بخش Art بیشتر برای طراحی بافت ها و نقش برجسته ها کاربرد دارد.
همچنین می توانید طرح های کارکرده خود را در فضایی به نام Job Bag ذخیره کنید و در روزهای آینده به ادامه ی طراحی آن ها بپردازید و آن ها را 
تکمیل کنید .
 
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون