4 اسفند , 1399

آموزش دوره گوهرتراشى در آموزشگاه طلاسازی طلافنون شعبه كرمان


به نام آفريدگار در و گوهر
💎
به درخواست شما عزيزان و بروزآورى رشته هاى آموزشى طلاوجواهرسازى با آموزش دوره گوهرتراشى در طلافنون كرمان در كنار شما هستيم.اطلاعات بيشتر دوره و ثبت نام، ارتباط در دايركت.
 
@talafonoun.kerman @talafonoun.kerman 
 
💎گوهرتراشی واژه ای می باشد که برای تراش و پرداخت (پولیش) سنگ ارائه شده است. این هنر گذشته ای بسیار درخشان دارد و قدمت آن به دوران انسان های اولیه بازمی گردد؛ یعنی زمانی که برای ایجاد ابزار و سلاح از سنگ، هنر گوهرتراشی بکار برده می شد.
 
با وجود آنکه گوهرتراشی در آن زمان عامل مهمی در کمک به انسان های اولیه برای شکار و زندگی بود، شواهد تاریخی نشان می دهد که سنگ ها برای ایجاد زیورآلات شخصی نیز مورد استفاده قرار می گرفتند.بدون در نظر داشتن علت تراش و کنده کاری(کاروینگ) سنگ ، این کار به عنوان بخش مهمی از زندگی روزمره و فرهنگ تلقی می شد و همچنان نیز به همین صورت باقی مانده است.
 
هنر گوهرتراشی، امروزه به شدت مورد استقبال قرار گرفته و به شغلی پر درآمد برای فارق التحصیلان رشتۀ زمین شناسی و افراد دیگر با هر سطح سوادی در آمده است. در این حرفه، مهم ترین چیز در گوهر تراشی، اشتیاق، انگیزه، علاقه و خلاقیت می باشد.هر فردی در هر ردۀ سنی ای که باشد می تواند به یادگیری این هنر بپردازد و علاوه بر لذت بردن از غوطه ور شدن در ملون رنگ های انرژی زا، به درآمدی مکفی برسد.
 
با افزایش علاقه مندی جامعه به بهره بردن از سنگ ها، چه به صورت تزیینی، چه به صورت درمانی، این بازار نیز به شدت رونق یافته پیدا کرده است. از این رو می توان به صراحت اذعان داشت که بازار گوهرتراشی، بسیار پررونق و درآمدزا شده است.
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون