12 مرداد , 1402

طلافنون كرمان ميزبان مسابقات ملى مهارت جواهرسازى انتخابى مسابقات جهانى فرانسه ٢٠٢٤


چهل و هفتمین رقابت Worldskills بین 10 تا 15 سمپتامبر 2024 ( شهریور 1403 ) برگزار خواهد شد.

المپیاد مهارت جهانی 2024 لیون با توجه به تعویق 46 امین رقابت Worldskills شانگهای چین، به دلیل همه گیری کوید 19، بین 10 تا 15 سپتامبر 2024 برگزار خواهد شد. فرانسه که میزبان 47 امین دوره المپیاد مهارت جهانی خواهد بود این میزبانی را در مجمع عمومی Worldskills سال 2019در کازان روسیه برنده شد.

برای دومین بار در تاریخ مسابقات قهرمانی بین المللی المپیاد مهارت جهانی، فرانسه و لیون میزبان این رویداد خواهند بود. 33 امین دوره رقابت المپیاد جهانی مهارت سال 1995 در Euroexo لیون برگزار شد و میزبانی سال 2024 نیز در همین مکان قرار خواهد داشت.

Worldskills لیون 2024 تعهد زیادی به جوانان و آینده آنها دارد. با وجود تاخیر یک ساله رقابت ها به دلیل همه گیری کرونا، هدف اصلی میزبانی این رویداد جهانی مثل همیشه: الهام بخشی به جوانان در یادگیری مهارت ها، ترویج و معرفی مهارت ها و تغییر درک از آموزش و پرورش فنی حرفه ای است.

چهل و هفتمین دوره رقابت های المپیاد جهانی مهارت پذیرای 1400 رقیب از بیش از 60 کشور و منطقه در لیون خواهد بود تا برای عنوان بهترین و جوان ترین متخصصین ماهر رقابت کنند. کمیته ی برگزاری Worldskills 2024 لیون یک قریحه ملی است که توسط بخش های مختلف فرانسه و به ویژه کلان شهر لیون پشتیبانی می شود. این رقابت سکوی پرش مناسبی برای توسعه و ترویج آموزش حرفه ای متناسب با نیاز های کنونی و آینده مشاغل است.
میزبانی رقابت ها در فرانسه نتیجه ی بسیج بخش های مختلف این کشور و متعهد بودن شرکا به Worldskills فرانسه و جنبش جهانی Worldskills می باشد. ما در کنار هم باید الهام بخش نسل آینده برای یافتن نقش مهارت ها و شایستگی در رسیدن یک نفر به اوج پتانسیل خود و به دست آوردن موفقیت های شخصی و حرفه ای باشیم.
رئیس المپیاد جهانی مهارت 2024 لیون درباره این رویداد گفت : ” جوانان قلب المپیاد جهانی مهارت 2024 لیون خواهند بود. ماموریت Worldskills فرانسه بالاتر از همه چیز متعهد کردن تمامی بخش های دولتی و خصوصی جهت حمایت از این پروژه است تا بتواند با تشویق جوانان به کشف فرصت های شغلی از طریق گروه Worldskills فرانسه و همه اعضای worldskills، قدرت عملکرد جمعی برای اشتغال زایی در فرانسه و تمامی کشور های دنیا را به نمایش بگذارد.


نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون