همه چیز در باره الماس های رنگی
 
 
الماس های رنگی
الماس می تواند در انواع رنگ های زیبا وجود داشته باشد ..قهوه ای و زرد رایج ترین رنگ در الماس های رنگی طبیعی هستند. الماس هایی با رنگ های صورتی طبیعی ، آبی ، نارنجی ، سبز ، قرمز و بنفش بسیار نادر هستند.  از بین 100000 الماس ، فقط تعداد کمی از آنها یکی از رنگ های بسیار کمیاب آن را دارند. این رنگ می تواند  بین "بسیار کم رنگ" و " بسیار واضح" وجود داشته باشد. برای تشخیص "الماس رنگی" ، رنگ باید در هنگام قرار گرفتن الماس در حالت رو به بالا مورد توجه قرار گیرد. الماس سیاه ، خاکستری و سفید نیز در جهان وجود دارند .

ترکیبی از کمیابی و زیبایی ، خریداران  را به پرداخت هزینه های زیاد الماس های رنگی تحریک می کند. نادرترین الماس های رنگی با قیمت هر قیراط، میلیون ها دلار به فروش می رسند. ارزش آنها با توجه به  اندازه های کوچکی که دارند  تقریباً از هر ماده دیگری بیشتر است. برخی از الماس های رنگی با قیمت هایی به فروش می رسند که بسیاری از مردم توانایی خرید آن را ندارند.
 
مقرون به صرفه ترین الماس های رنگی دارای رنگ قهوه ای ، خاکستری یا سیاه هستند. در میان الماس های رنگی ، این رنگ ها مقرون به صرفه ترین هستند. الماس های جذاب در این رنگ ها اغلب هر قیراط چند هزار دلار به فروش می رسند.
 
الماس های زرد نادرتر از الماس های قهوه ای ، خاکستری و سیاه هستند. بسیاری از مردم به دلیل درخشندگی و زیبایی استثنایی آنها ، الماس های زرد را زیباترین جواهر زرد رنگ می دانند. الماس های زیبا با رنگ زرد فانتزی را اغلب می توانید با قیمت 5000 تا 10000 دلار هر قیراط در اندازه های زیر دو قیراط خریداری کنید. بسیاری از مردم نمی دانند که الماس زرد گزینه ای در این محدوده قیمت است.



الماس های آبی ، سبز و صورتی بسیار نادرتر از الماس های زرد هستند. قدم دیگر در امر نادر بودن ، الماس های نارنجی ، بنفش و قرمز است. این رنگ ها اغلب بیش از 100000 دلار در هر قیراط به فروش می رسند و آنهایی که از بهترین رنگ و کیفیت برخوردار هستند بیش از 1،000،000 دلار در هر قیراط فروخته می شوند.
 
قیمت الماس رنگی بیشتربه رنگ آن بستگی دارد. اشباع رنگ و یکنواختی رنگ در سراسر آن نیز مهم است. مانند تمام الماس ها ، اندازه نگین و کیفیت برش نیز بسیار مهم است.



آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون