چگونه حلقه ی نامزدی انتخاب کنید :  باید ها و نباید های حلقه ازدواج
چگونه حلقه ی نامزدی انتخاب کنید :

باید ها و نباید های حلقه ازدواج
 
لحظه ی استفاده از حلقه ی ازدواج باید یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی شما باشد. حلقه نامزدی را از جیب خود بیرون می کشید و از عشق زندگی خود می خواهید همسرتان باشد. شما می خواهید که او بله بگوید و همچنین عاشق حلقه خود شود ، درست است؟


 
اگر این نکات را برای انتخاب حلقه نامزدی مناسب توجه کنید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که این اتفاق می افتد
 
1-تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید هزینه کنید
در مورد حلقه های نامزدی با گزینه های گیج کننده ای روبرو خواهید شد. قبل از شروع خرید محدوده قیمتی را در ذهن داشته باشید. این موضوع به جواهرساز شما کمک می کند تا حلقه نامزدی مناسب با بودجه شما را پیدا کند
 
2-مشقت را بنویس
قبل از پا گذاشتن به جواهرفروشی چیزهای زیادی می توانید در مورد الماس یاد بگیرید. رنگ ، شفافیت ، برش و وزن عیار - بنابراین می فهمید که چگونه هرکدام بر ارزش الماس تأثیر می گذارد و به ظاهر کلی سنگ می افزاید. خواهید آموخت که چه چیزی برای شما مهمترین است
 
3-سلیقه نامزد خود را بدانید
به نوع جواهراتی که قبلاً استفاده کرده است توجه کنید. او بیشتر کلاسیک است یا مدرن؟ آیا او بیشتر از فلزات سفید استفاده می کند یا طلای زرد؟ آیا قطعات او ظرافت بیشتری دارند یا تراکم؟ براق یا آراسته؟ وقتی قصد خرید دارید این تنظیمات را در ذهن داشته باشید. اگر چیزی شبیه به آنچه قبلاً دوست دارد خریداری کنید ، نمی توانید اشتباه کنید. و او حلقه را دوست خواهد داشت .

 
4-اندازه حلقه را بشناسید
اگر انگشتر استفاده میکند ، انگشتری  از او  قرض بگیرید. دایره داخلی را روی یک کاغذ بکشید ، یا حلقه را با خود ببرید  و همچنین می توانید آن را داخل انگشتان کنید و  در جایی که متوقف می شود یک خط بکشید. یک جواهرفروش می تواند از این اندازه گیری ها برای شناسایی تقریبی اندازه انگشتر خود استفاده کند.
 

 
 
5-شکل موردعلاقه و سبک برش را بدانید
اگر او با ابراز نظر در مورد این موضوع (یا تحسین حلقه نامزدی شخص دیگری) این کار را برای شما آسان نکرده است ، هنگام بررسی شکل این افکار را در ذهن داشته باشید:
 
او هر روز از زندگی زناشویی شما این انگشتر را استفاده خواهد کرد. باید از همه چیز از شلوار جین گرفته تا لباس شب استفاده شود. اگر در مورد اولویت شکل الماس یا نگین مورد علاقه ی  او اطمینان ندارید ، منطقی است که به کلاسیک ها مانند یک شکل گرد یا مربع پایبند باشید. آنها کلاسیک شدند زیرا بیشتر اوقات اکثر مردم را مجذوب خود می کنند.
 
اشکال خاص با حلقه های چند سنگی با موفقیت بیشتری با اشکال دیگر جفت می شوند. شکل های گرد ، بیضی و مارکی به خوبی در کنار هم نشسته کار می کنند. اشکال گلابی و قلب چالش برانگیزتر است.




6-در مورد طرح تصمیم بگیرید
سبک زندگی او را در نظر بگیرید و اینکه چقدر یک طراحی خاص در آن جای می گیرد. اگر او بیشتر فعال یا بیرون از منزل است ، به دنبال حلقه ای ساده  با تزئینات کم باشید ، که احتمال کمتری برای آسیب دیدن آن وجود دارد. اگر او بیشتر یک دختر پر زرق و برق است ، به دنبال حلقه  پیچیده تر یا یک نقاشی و یا طرح  منحصر به فرد باشید.



 
 


آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون