مد زیورآلات در سال ۲۰۲۱
۱-اول از همه میتونیم به گردنبند و دستبند های بافته شده با مهره اشاده‌کنیم. این زیورهامیتونن برای سفر به نقاطی که دریا دارن خیلی مناسب باشن. با امید به اینکه‌سال ۲۰۲۱؛سال سفر کردن و گذر از کرونا باشد.


۲-امسال هم مروارید رو در زیورآلات بسیار زیاد خواهیم دید.  طراحان امسال در طراحی های زیور خود از مروارید به اشکال مختلف در دستبند و گردنبند استفاده کرده‌اند.


۳- طرح فلزات له و دفرمه شده ؛امسال در طراحی ها استفاده از فلز ها که به نظر مچاله و له شده هستند بسیار زیاد دیده شده است.  بافت دادن به فلز، یکی از ترند های سال ۲۰۲۱ میباشد.  تفاوتی هم ندارد کار گوشواره است یا گردنبند یا یک النگو

۴- ترند بعدی گوشواره های بلندی هستند که تا سر شونه ها رسیده باشند. این گوشواره ها میتوانند به صورت تکی هم استفاده بشوند.  این گوشواره ها هم برای مراسم رسمی و هم مکان های غیر رسمی و استفاده روزانه انتخاب بسیار مناسبی هستند.

۵- ترند بعدی که شروع آن از سال گذشته بوده ولی ناموفق،استفاده از کیف های بسیار کوچک در غالب گردنبند میباشد.  شاید در سال ۲۰۲۱ شرکت اپل موبایلی طراحی کرد تا در این کیف های گردنی جا بشود.


۶-از آویز های مختلف و رنگارنگ در دستبند ها و گردنبند ها بسیار استفاده شده است.


۷- یکی دیگر از مد های امسال،استفاده از طرح های دایره ای شکل در سایز های بسیار بزرگ است.


۸-و در آخر و در ادامه مد سال گذشته همچنان زنجیر هایی با بافت بسیار درشت در سال ۲۰۲۱ بسیار دیده شده و احتمالا امسال هم این روند ادامه خواهد داشت.

 گردآورنده و مترجم:نیوشا قاسمی
منبع:سایت مجله cosmopolitan
 
 https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/fashion/g35031845/2021-jewelry-trends/

آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون