نمونه ايده براى جعبه و بسته بندى هاى طلا،جواهر و زيورآلات
نمونه ايده براى جعبه و بسته بندى هاى طلا،جواهر و زيورآلات
💎
از آنجایی که طلا و جواهر یک کالای سرمایه ای و گرانبها محسوب می شود، بسته بندی این نوع محصول باید ظرافیت های خاصی داشته باشد.در بازار ایران، بسیاری از فروشندگان طلا و جواهر به این مسئله اهمیت نمی دهند و بر این گمان اند که چون کالای گرانبهایی می فروشند و ارزش ذاتی محصول شان بالاست، دیگر نیاز به هزینه کردن برای بسته بندی ندارند. در حالی که شاهد این هستیم که بسیاری از طلا فروشان خوش فکر و خلاق به بسته بندی های جذاب و خاص هم اهمیت می دهند و با سفارش جعبه هایی با روکش های لوکس و جذاب، سعی در ایجاد وفاداری در مشتریان خود دارند. زیبایی ظاهری جعبه طلا و جواهر فرق بین یک فروش موفق و ناموفق است. یک فروش حرفه ای یعنی رعایت تمامی اصول زیبایی شناسی.
شاید جعبه های زیادی را بتوان پیدا کرد که از دور ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارند اما وقتی از نزدیک نگاه کنید، متوجه ایرادات زیادی شوید که باعث شود آن جعبه از چشم بیننده بیفتد. در کنار ظاهر خوب و استفاده از روکش های جذاب و خاص برای جعبه طلا و جواهر، کیفیت ظاهری جعبه نیز از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. شاید فکر کنید که وقتی مشتری طلا یا جواهر مورد نظرش را خرید کار تمام است! اما این طور نیست. تمامی ظرافت ها و حساسیت های شما نسبت به کیفیت ظاهری محصولی که ارائه می دهید در شکل گیری دید مشتری نسبت به کسب و کار شما موثر هستند. اساسا این بخش از ارائه محصول به عهده تولید کننده جعبه محصول شماست. پس در انتخاب مجموعه ای که قرار است بخشی از هویت کاری شما را خلق کند حساس باشید. اینجا پای آبروی حرفه ای شما در میان است.

💎کیفیت ساخت
استفاده از مواد اولیه با کیفیت و محکم در ساخت یک جعبه طلا و جواهر و زیورآلات یعنی انتقال حس زیبایی، دوام و کیفیت به محصول و حتی خریدار آن محصول. تمام مفهوم فروش در ایجاد یک حس واقعی و خوب خلاصه شده است. حتی اگر محصول تان نتواند در بلند مدت رضایت مشتری شما را جلب کند، ایجاد حس خرید خوب، می تواند باعث بازگشت همان مشتری به شما شود. همینکه مشتری حس کند با کسب و کاری طرف است که به حرف او گوش می دهد و دغدغه های او را می داند، باعث ایجاد حس دلگرمی در مشتری می شود. کیفیت ساخت جعبه طلا و جواهر هم یکی از همان فاکتور های انتقال دهنده حس خوب به مشتری است. مشتری تان را با ارائه جعبه ای با کیفیت، دلگرم کنید و به او نشان دهید که برایش ارزش قائلید.
آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون