سبک طلای خاص مناسب سلیقه شما


انتخاب شما طلای مدرن یا سنتی ؟

تنوع خیلی بالای سبک های طلاسازی  در هنگام خرید طلا و انواع زیور آلات در کنار اینکه می تواند دست شما را در انتخاب طلا و جواهر مورد نیازتان باز بگذارد، ممکن است  انتخاب را نیز برای شما سخت کند برای اینکه انتخاب راحتری نیز داشته باشیم آگاهی از سبک ها و مدل های طلاهای روز و قدیمی کمک بسیاری به ما می کند.  علاقه ی  بانوان به طلا و جواهرات از گذشته تا کنون وجود داشته است .

آموزشگاه طلافنون پیش قدم بوده است به شما کمک کند تا ذهن آگاهی هنگام خرید طلا داشته باشید ، با ما همراه باشید پس اولین نکته ای که بسیار مهم هست در قدم اول ، این است که بدانیم چه میخواهیم!

آیا یک طرح خاصی را دنبال می کنید؟


کارشما بسیار راحتر میشود اگر بدانید چه می خواهیددوجود تنوع طراحی های طلا و جواهر موجود در بازار حتما می توانید نمونه مورد نظر خود را پیدا کنید اما در صورتی که نسبت به جزئیات آن سخت گیر باشید باید به شما بگوییم که راحترین کار سفارش ساخت طلای مد نظر شما است! برای انتخاب طرح نگران نباشید هنرمندان طلافنون شما را همراهی میکنند ابتدا می توانید با بازدید از فروشگاه های طلا و جواهر به صورت حضوری یا مشاهده محصولات جدید طلا و جواهر از طریق اینترنتی  محصولات جدید و طرح های به روز تر به دست آورید.

برای مثال برای خرید انگشتر بهتر است سوالات زیر را پاسخ دهید:

    دوست دارید از انگشتر نگین دار استفاده کنید یا بدون نگین؟

    اولویت انتخاب شما کدام رنگ طلا است؟ طلا رنگ های متنوعی دارد که باتوجه به سبک سلیقه می توانید آن را انتخاب کنید زرد، سفید، رزگلد یا سرخ و سیاه؟

    علاقه دارید طلای که استفاده می کنید مجلسی باشد یا اسپرت به طور مثال ما علاقه داریم یک طلایی را روزمره استفاده کنیم باید به سادگی و سبک آن حتمان توجه کنیم تا بتوانیم شیک پوشی خود را حفظ کنیم توجه به این نکات ریز خیلی در خوش سلیقه گی شما تاثیر دارد.

ترجیح میدهید  اجرت و وزن طلا در انگشتری که که قصد خرید آن را دارید بالا باشد یا گزینه اقتصادی تری را مد نظر دارید؟

سبک سنتی طراحی طلا علاقه دارید یا طلای مدرن و امروزی؟

 

ویژگی های طرح طلا سنتی

بیشتر دوست داران سبک سنتی طلا را گروه سنی میانسال ها تشکیل داده اند و طرح های بسیار زیبای این سبک طراحی ریشه در فرهنگ و هنر ایرانی و ملی دارد. استفاده از طرح هایی مانند گل و بوته و نمونه های طبیعی در طراحی طلا و جواهر به همراه سنگ فیروزه یا عقیق و البته سنگ های ریز در این سبک محبوبیت بالایی دارد. استفاده کمتر از خطوط صاف و شکننده در طراحی طلا و درشت و با جزئیات بودن طرح به سنتی تر شدن طرح آن کمک می کند.

 

ویژگی های طرح طلا مدرن

در مقابل نمونه های سنتی، در طراحی های مدرن بیشتر از طرح های بدون نگین یا در صورت لزوم با سنگ های غیر رنگی و البته خطوط صاف و غیر منحنی و یا طرح های ساده استفاده می شود. تمایل قشر جوان جامعه به خرید طلا مدرن بیشتر است و ست کردن نمونه طلا طرح مدرن با لباس های شما بسیار راحت تر خواهد بود و دلیل آن عدم استفاده از پیچیدگی و رنگ های متنوع در طراحی این سبک از طلا می باشد.



آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون