آموزش طراحی انگشتر با مداد

طراحی جواهرات با مداد در فرآیند ساخت انواع زیورآلات به عنوان یک تخصص نقش بسزایی دارد. پروسه ترسیم طرح ابتدایی طراحی انگشتر با مداد به این صورت است که یک طرح به صورت اسکچ یا اتود ایجاد می شود. در این مرحله طراح باید بتواند با استفاده از مهارت های اکتسابی و تکنیک های طراحی نقش و طرح نهایی را ترسیم نماید. 

در واقع آموزش طراحی انگشتر با مداد این فرصت را فراهم می نماید که ایده خود را روی کاغذ ترسیم نموده، روی طرح ایده کار شود و سپس یک قطعه هنری زیبا و ارزشمند خلق و ابداع می شود. 

لازم است یک طرح خلاقانه و متفاوت ایجاد شود. با گذراندن دوره ها و با یادگیری حس های مختلف و شخصیت شکل ها و خطوط و فراگیری چگونه کشیدن هر کدام روی کاغذ به صورت گام به گام میتوان به ایده های شخصی حس و شکل داد.

در پایان دوره هنرجو مجموعه ای از طرح ها و قطعه های زیبا و باارزش را ارائه می دهد که نشان دهنده سلیقه و ذوق هنری اوست و سبب می شود تا ایده و طرح های خود را بسازد و کسب درآمد نماید.

آموزش طلا سازی آموزشگاه طلافنون با داشتن 10 شعبه در سراسر ایران فعال ترین برند است که بواسطه بهره مندی از اساتید مجرب ، بهترین و حرفه ای ترین آموزش ها در زمینه طراحی جواهرات را به هنرجویان گرامی ارائه می دهد.




آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون