بهترین آموزشگاه جواهرسازی تهران

آموزشگاه جواهر سازی طلافنون در تهران با بیش از 10 سال سابقه آموزش طلا سازی و جواهر سازی، انواع دوره های آموزش طراحی جواهرات، آموزش ساخت جواهرات، جواهر سازی مقدماتی و... را به صورت كاملا حرفه اى از مبتدى تا پيشرفته و با ارائه مدرک فنی و حرفه ای طلا سازی معتبر، تحت عنوان بهترین آموزشگاه جواهر سازی در تهران ارائه می دهد. 

یکی از اهداف آموزشگاه طلافنون، آموزش صحیح و اصولی هنرجویان به منظور رسیدن و پیشرفت از طریق بهره گیری از تکنولوژی جدید آموزشی و فراهم نمودن محیط آموزشی استاندارد با برگذاری کلیه دوره ها می باشد. 

علاوه بر این موارد، مجموعه آموزشی طلافنون، دوره هایی همچون آموزش مخراج کاری، ریخته گری صنعتی، آموزش گوهر شناسی، گوهر تراشی، دوره آموزشی فروشندگی طلا و جواهر، مدل سازی و طراحی با نرم افزار ماتریکس، طراحی دستی طلا و جواهرات با مداد، قالب سازی با موم ، آموزش قلم زنی طلا را با استفاده از بهترین اساتید و مربیان مجرب برگذار می نماید. 

آموزش جواهر سازی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای بین المللی 

هنرجویان جواهر سازی می توانند این دوره ها را زیر نظر استاد مرحله به مرحله به انجام برسانند. آموزش جواهرسازی از جمله دوره های فنی می باشد که بازار کار خوبی داشته و معمولا جواهرسازان  از درآمد بالایی برخوردارند. یادگیری جواهرسازی نیاز به زمان و تجربه زیادی دارد و بیشتر افراد ترجیح می دهند که به این شغل پردرآمد ورود نکنند. 

جواهر ساز با مشاغل فروشندگان طلا و جواهر، بنکداران ، مخراج کاران ، آب کاران ، نمایشگاه ها و مراکز صادرات و واردات طلا و جواهر در ارتباط می باشد.

اشتغال در حرفه جواهرسازی

اشتغال در حرفه جواهرسازی به دو صورت امکان پذیر است:

  1. در یکی از کارگاه های جواهرسازی مشغول به کار شوید.
  2. یک کسب و کار جواهر سازی برای خود راه اندازی کنید.

در هر دو صورت، برای اشتغال در جواهرسازی، لازم است که با اصول اولیه کار آشنا باشید و ابزارآلات و متریال های مختلف را بشناسید.



آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون