معرفی 5 سایت برتر استخدام در دنیا

به منظور ارتباط بین شرکت ها و کمپانی ها با افرادی که بدنبال شغل ایده آل خود می گردند، مراجع و سایت هایی در دنیا ایجاد شده اند و مشغول به فعالیت هستند. هدف اساسی و مهم همه این مراکز، کمک به افراد است. افرادی که در جستجوی شغل می باشند و در مقابل افرادی که بدنبال نیروی کارآمد و حرفه ای می باشند. 

از جمله دیگر وجوه تمایز این روش های آنلاین استخدامی، کمک به نوشتن رزومه، آشنایی با انواع کمپانی ها و یافتن بهترین شغل و کمپانی در شهر مد نظر فرد می باشد که بسیار تعیین کننده است. 

در این مقاله از سایت آموزشگاه طلافنون قصد داریم برخی از مراجع و سایت های برتر دنیا که در زمینه استخدامی فعالیت دارند را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم. 

در صورتی که قصد استخدام به عنوان طلا ساز و یا طراحی طلا در انواع رشته های طلا سازی را دارید، عناوین قابل سرچ عبارتند از :

( jewelry making and repair) برای عنوان تعمیرات طلا 

( stone setting) برای عنوان مخراج کاری

   ( gold smiting) برای عنوان طلا سازی

( silver smiting) برای عنوان نقره سازی

( professional jewelry seller) برای عنوان فروشندگی طلا و جواهر

( 3d jewelry design with matrix8) برای عنوان طراحی طلا و جواهر با ماتریکس

( jewelry sketching design) برای عنوان طراحی دستی می توانید از وب سایت های زیر استفاده نمایید.

سایت Indeed

سایت استخدامی indeed- طلافنون

سایت Indeed اولین سایت استخدامی در جهان است که حدودا 250 میلیون ویزیتور در ماه دارد. از طریق این سایت شما می توانید رزومه ارسال نمایید، انواع شرکت ها و کمپانی ها را جستجو نمایید و شغل مدنظر خود را بیابید. 

هدف این سایت و مجموعه کمک به افرادی است که بدنبال شغل هستند. این مجموعه شرایطی ایجاد می نماید تا بهترین تجربه کاری را افراد داشته باشند.


جهت ورود به سایت InDeed کلیک کنید

سایت Monster

سایت استخدامی monster- طلافنون

سایت Monster یک گروه جهانی است که مردم را با انواع شغل ها و کارفرمایان ارتباط می دهد. هدف این سایت و مجموعه این است که محیط کاری شادتر و فعال تری را فراهم نمایند.

این سایت حدود 25 سال است که به منظور استخدام مشاغل فعالیت می نماید. علاوه بر صنایع در حوزه های تکنولوژی و دیگر موارد نیز بسیار فعال می باشد. 

جهت ورود به سایت Monster کلیک کنید

سایت Get work

سایت استخدام get work- طلافنون

سایت Get work شرایط ایده آلی را برای کسانی که به دنبال شغل هستند فراهم می کند. این سایت دو دهه است که فعالیت می نماید و کمک کردن به افراد هدف اصلی این سایت است. 

مدیران سایت بر این باورند که استعداد و پتانسیل بسیاری در سایت های شرکت ها وجود دارد، بنابراین یک سایتی که مربوط به مشاغل باشد بسیار به افراد جویای شغل کمک و یاری می دهد. 

جهت ورود به سایت Get work کلیک کنید


سایت Gulf Talent

سایت استخدامیGulf Talent- طلافنون

سایت Gulf Talent متشکل از یک تیم جوان حرفه ای می باشد که تنوع بسیاری در حوزه انواع صنایع، تکنولوژی، امور مالی و .. می باشد. این سایت در چهار قاره جهان تجربه بین المللی دارد. 

این سایت یک فرصت استخدام آن لاین می باشد که به صورت حرفه ای در همه مشاغل و گروه ها فعالیت دارد. 

جهت ورود به سایت Gulf Talent کلیک کنید


سایت Simply Hired

معرفی سایت استخدام simply- hired- طلافنون

سایت Simply Hired  یکی از سایت های استخدامی بین المللی است که حدود 3 میلیون کارفرما به آن و اطلاعات آن اطمینان دارند. این سایت شرایطی را فراهم نموده تا از طریق نوشتن یک رزومه و داشتن استانداردهای مدنظر به شغل خود دست یابید. این سایت به یافتن انواع مشاغل، کمپانی ها و بازار شغل مدنظر افراد در هر شهری کمک ویژه می نماید. 

جهت ورود به سایت Simply Hired کلیک کنید.



آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون