جدیدترین مدل های پر طرفدار انگشتر طلا زنانه

انگشتر طلا زنانه از جمله زیور آلات محبوب و پر طرفدار بین خانم ها است که از انواع مختلفی نیز برخوردار می باشد. از ویژگی های انگشتر این است که به راحتی با هر لباس و استایلی ست می شود و هم چنین تنوع بسیاری که در انگشتر وجود دارد باعث شده است تا امکان استفاده روزمره از آن افزایش یابد و بر محبوبیت آن افزوده شود. 

 انواع مختلف جواهرات از قبیل حلقه نامزدی،  گردنبند طلا و گوشواره طلا ، تاثیر بسیاری در جذابیت و زیبایی ظاهر افراد دارد. اما لازم است هنگام خرید انگشتر طلا به نکاتی توجه نمود. 

در ادامه مطلب آموزش طلا سازی آموزشگاه طلافنون، راجع به انگشتر طلا توضیحاتی ارائه خواهیم داد. 

خرید انگشتر طلا

خرید طلا به ویژه انگشتر طلا همواره لذت بخش بوده است. انگشتر طلا از جمله اکسسوری هایی است که علاوه بر اینکه نماد زیبایی است و برای زینت بخشیدن استفاده می شود، با گذشت زمان ارزش آن حفظ می شود و حتی بر قیمت آن نیز افزوده می گردد. 

نکات مهم خرید انگشتر طلا


اصل بودن انگشتر

به منظور خرید طلا لازم است به فروشگاه های معتبر بروید و با اطمینان اقدام به خرید انگشتر طلا نمایید. بنابراین انگشتری که خریداری کرده اید و هزینه اش را نیز پرداخت نموده اید تقلبی نخواهد بود.

سایز انگشتر

انگشتری را که انتخاب نموده اید باید دقیقا اندازه انگشتتان باشد نه اینکه بزرگتر از اندازه انگشتتان باشد و نه اینکه آنقدر کوچک باشد که اثر آن بر روی انگشت بیفتد. 

طرح انگشتر

انگشتر طلا تنوع بسیاری دارد و انتخاب از میان این همه دشوار است. انتخاب انگشتر کاملا به سلیقه شخص مرتبط است اما بهتر است طرحی انتخاب شود که بیشتر به دست و انگشت شما بیاید و سبب افزایش زیبایی ظاهری گردد.

قیمت انگشتر

تنوع در میان انگشترها به تنوع در قیمت آن ها نیز انجامیده است. انگشترهای ساده و بدون سنگ به نسبت قیمت پایین تری دارند و در مقابل انگشترهایی که با سنگ های قیمتی و نگین تزیین شده اند، قیمت بالاتری دارند. 


انگشتر طلا زنانه - شیک و زیبا

انگشتر طلا با طرح زیبا- طلافنون

انگشتر طلا برای خانم های خوش سلیقه- طلافنون

انگشتر طلا زنانه شیک - طلافنون

انگشتر طلا با طرح متفاوت- طلافنون

انگشتر زیبا زنانه مجلسی- طلافنون

انگشتر طلا با نگین های درخشان

انگشتر طلا زنانه با نگین های زیبا- طلافنون

انگشتر-طلا-نگین-دار-زیبا-طلافنون

انگشتر طلا با نگین زیبا- طلافنون

انگشتر زیبا با طرح ساده 

انگشتر با طرح ساده طلا- طلافنون

انگشتر زیبا و ساده با طراحی متفاوت- طلافنون

انگشتر طلا ساده و شیک- طلافنون

انگشتر طلا با طرح ساده و متفاوت- طلافنون

آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون