جدیدترین مدل های انگشتر ترند در سال 2024

جدیدترین مدل های انگشتر ترند در سال 2024

مقدمه

در سال ۲۰۲۴، دنیای جواهرات شاهد ترکیبی جذاب از طراحی‌های کلاسیک و نوآورانه در انگشترها هستیم. از حلقه‌های برجسته با سنگ‌های قیمتی بزرگ گرفته تا طراحی‌های الهام گرفته از سبک‌های قدیمی،  که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. مرواریدها و کارهای مینایی رنگارنگ نیز به محبوبیت قبلی خود بازگشته‌اند. انتخاب یک انگشتر در سال ۲۰۲۴ به معنای انتخاب یک قطعه هنری منحصر به فرد است که داستانی برای گفتن دارد.در سال ۲۰۲۴، روندهای حلقه‌ها ترکیبی از ظرافت کلاسیک و نوآوری مدرن را به نمایش می‌گذارند. در مقاله به بررسی برخی از این انگشتر ها می پردازیم:

۱. حلقه‌های بزرگ یا برجسته( statement):

۱. حلقه‌های بزرگ یا برجسته( statement): طراحی‌های جسورانه و چشم‌نواز که اغلب دارای سنگ‌های قیمتی بزرگ یا کارهای فلزی پیچیده هستند.حلقه‌های statement یا حلقه‌های cocktail، اصطلاحاتی هستند که معمولاً برای حلقه‌های بزرگ کار می‌روند که پوشیدن آنها  توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. که حلقه‌های بزرگ و چشمگیر قرن‌ها توسط ثروتمندان استفاده می‌شد، تا اواسط قرن گذشته بود که جواهرات معمولی برای طبقه متوسط ​​مقرون به صرفه (و از نظر اجتماعی قابل قبول برای پوشیدن) شد. در حالی که این حلقه‌ها اغلب از طلا و پلاتین ساخته می‌شدند و با سنگ‌های قیمتی ست می‌شدند، اما توسط سازندگان جواهرات گران‌قیمت نیز ساخته می‌شدند.بنابراین همه از جکی کندی و الیزابت تیلور گرفته تا مادران حومه شهر می‌توانستند کمد لباس خود را با یک لباس زیبا بسازند.

مجلاتی مانند Vogue و همچنین فیلم‌هایی مانند Breakfast at Tiffany’s (هر دو در زیر نشان داده شده‌اند) زنانی را نشان می‌دهند که جواهرات بزرگ و چشمگیر پوشیده‌اند و به این روند دامن می‌زنند.احتمالا همه ما شنیده ایم که می گویند مد تکرار می شود. برخی حتی تا آنجا پیش می روند که می گویند روندها از یک چرخه 20 ساله پیروی می کنند. افراد جوان بیست ساله از کارهایی که والدینشان قبل از آنها انجام می دادند تقلید می کنند و بنابراین روندهای 20-30 سال قبل دوباره ظاهر می شوند





۲. طراحی‌های الهام گرفته از سبک‌های قدیمی(Vintage):

حلقه‌هایی با لمس از تاریخ، مانند سبک‌های آرت دکو یا ویکتوریایی، که به دلیل جذابیت بی‌زمان خود محبوب هستند.به زبان ساده، حلقه‌های Vintage انگشتر هایی هستند که به دلیل زیبایی، ساخت و اصالت متمایز شان در طول سال‌ها ماندگار شده‌اند. در حالی که حلقه‌های عتیقه یا Vintage به طور کلی به عنوان قدیمی‌تر از 50 سال تعریف می‌شوند، و می‌تواند شامل حلقه‌هایی از دوره‌هایی باشد که پس از آن آستانه ساخته شده‌اند.

این نوع حلقه نامزدی حلقه‌ای با سبک آنتیک است، مانند حلقه‌ای که با الهام از دوره‌های زمانی ویکتوریا، ادواردین یا هنر دکو طراحی شده است.








۳. حلقه‌های مروارید (pearl rings):

 جواهرات مروارید دوباره به مد بازگشته‌اند و می توانید از آن در استایل روزانه خود استفاده کنید چه انگشتر یا گردنبند یا گوشواره مروارید.



۴. حلقه‌های مینا کاری:

این حلقه‌ها دارای کارهای مینایی رنگارنگ هستند میناکاری یا هنر مینیاتور بر آتش، از نقاشی و تزیین فلزاتی مانند طلا، نقره و مس به وسیله رنگ‌های لعابدار مخصوصی که در حرارت بسیار زیاد پخته و ثابت شود، پدید می‌آید. اگرچه منشأ دقیق آن ناشناخته است ، اما هنر میناکاری از زمان‌های بسیار قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت. 






۵. حلقه‌های چشم زخم (evil eye ring):

با استفاده از نماد محافظ چشم زخم، این حلقه‌ها هم شیک و هم معنادار هستند.نماد چشم نظر در انواع تابلوها، اشیاء و انواع زیورآلات و اکسسوری به کار می‌رود. سمبل چشم نظر به شکل یک دایره با رنگبندی مشکی و آبی به صورت یک چشم می‌باشد. در فرهنگ یونان، چشم زخم نوعی نفرین به حساب می‌آید و یونانیان بر این باورند که یک انرژی منفی از طریق دشمنان و بدخواهان به شما می‌رسد و ممکن است اثرات بدی به دنبال داشته باشد. در بسیاری از فرهنگ‌های دیگر مانند یونان، چشم زخم به معنای منفی و در حقیقت چیزی که بدشانسی، بدبختی و مشکل را به دنبال دارد، تلقی می‌شود. سمبل چشم نظر در واقع، راهی برای دفع این موج منفی است. همان‌طور که می‌دانید استفاده از سمبل چشم نظر در طلا و انواع اکسسوری باعث می‌شود تا همواره این نماد همراه شما باشد و از اثرات موج منفی و چشم زخم در امان بمانید.



آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون