نمونه های درخشان طلا و جواهر کودکان + عکس

خرید طلا برای کودکان بسیار رایج شده است. برخی از خانواده ها با استفاده از زیور آلات برای کودکان خود سعی دارند تا استایل و ظاهر متفاوتی برای فرزندان خود ایجاد نمایند. با این وجود انتخاب جواهرات مناسب برای فرزندان کمی دشوار است. 

علاوه بر علاقه پدر و مادرها به خرید جواهرات کودکانه برای فرزندشان، کودکان نیز به استفاده از طلا و جواهرات تمایل دارند. اما لازم است جواهراتی انتخاب شود که کودکان نیز به آن ها علاقه بسیاری دارند و برای سنشان نیز مناسب باشد. انتخاب سنگ ماه تولد نیز یکی از ایده های جذاب برای کودکان است.

در میان طرح هایی که والدین برای کودکان خود سفارش می دهند، الهام گیری از نقاشی های کودکان بسیار چشمگیر است. خانواده ها اغلب علاقه بسیاری به نگه داری اولین نقاشی فرزند خود دارند از این رو از ایده نقاشی کودکشان در قالب جواهرات استفاده می نمایند. 

یکی از مهم ترین دلایلی که والدین برای کودکان خود طلا خریداری می کنند، سرمایه گذاری برای آتیه فرزندان می باشد. خرید طلا سبب آراستگی و زیبایی بخشی نیز می گردد که بعنوان بهترین و مناسب ترین هدیه قلمداد می شود.

این مقاله از سایت آموزش طلا سازی آموزشگاه طلافنون به انواع طرح ها و مدل های زیبا و جذاب طلا برای کودکان و نوزادان اختصاص داده شده است.

طرح های ساده و زیبا جواهرات کودکانه

طرح های جواهرات کودکانه شیک- طلافنون

طرح های الهام گرفته از طبیعت مانند پروانه، گل و.. برای کودکان بسیار مناسب است و کودکان به استفاده از آن ها علاقه بیشتری نشان می دهند. طلاهایی که می توان برای کودک خریداری نمود عبارتند از انواع و اقسام زیورآلات طلا و جواهرات از قبیل ست و نیم ست، النگو، دستبند، آویز و.. که در سبک های کلاسیک و مدرن قرار می گیرند. برخی از این طلاهای بچگانه رنگی هستند یا دو رنگ به عنوان نمونه زرد و سفید. 

ست یا نیم ست طلا کودکانه؛ جذاب ترین هدیه

ست طلا کودکانه یکی از بهترین و جذاب ترین هدیه هایی است که می توان برای کودکان تهیه نمود.  خاطره یک هدیه دوران کودکی برای او بسیار لذت بخش و شیرین است. ست ها در انواع و در اشکال زیبا و فوق العاده در بازار وجود دارند. 

ست طلا کودکانه شیک- طلافنون

ست طلا با طرح کفشدوزک- طلافنون

ست کودکانه دو رنگ زیبا - طلافنون

طرح ست فوق العاده جذاب کودکانه و نوزادی- طلافنون

 ست نوزادی با طرح دخترانه- طلافنون

دستبند طلا کودکانه؛ بهترین هدیه

انتخاب یک دستبند طلا شیک و زیبا برای کودکان علاوه بر اینکه بعنوان سرمایه گذاری استفاده می شود، ظاهر و استایل متفاوتی به کودکان می بخشد. در واقع با خرید طلا برای کودک به او علاوه بر زیبایی و آینده نگری، ارزش معنوی نیز اعطا می گردد. 


دستبند زیبا برای کودکان-طلافنون

مدل دستبند پسرانه نوزادی- طلافنون

طرح متفاوت از دستبند کودکانه-طلافنون


دستبند کودکانه طلا- طلافنون


دستبند کودکانه شیک و زیبا- طلافنون

گردنبند و آویز طلا کودکانه؛ زیباترین انتخاب

گردنبند و آویز طلا یکی از انواع متفاوت طلا برای کودکان و نوزادان است که زیبایی دوچندانی به ظاهر کودک می بخشد. طلای کودکانه و نوزادی در طرح های مختلفی وجود دارند به این صورت که برخی به صورت دو تکه ای و برخی به صورت سرهم و یک تکه هستند.

آویز گزدنبند کودکانه-طلافنون

مدل آویز گردنبند طلا کودکانه-طلافنون

گردنبند و آویز طلا زیبا کودکانه-طلافنون

آویز و گردنبند دو رنگ کودکانه- طلافنون

آویز طلا دخترانه شیک نوزادی- طلافنون


آخرین مقالات
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران ،فرشته، خیابان آقابزرگی، خیابان استانبول، کوچه عروس، بن بست پامچال، پلاک ۴

اینستاگرام طلافنون